czwartek, 6 marca 2014

Cupcake

Cupcake

Uwielbiam kolorowe babeczki, nie dość, że wyglądają ślicznie to jeszcze są taaakie pyszne:) Pierwszy raz zrobiłam kolorowe cupcake. Metoda prób i błędów chcę dojść do perfekcyjnych babeczek, które swoim wyglądem powalą wszystkich na kolana. Dziś odsłona numer 1, czyli pierwsze koty za płoty. (Zdjęcia robiłam późnym wieczorem więc są dość niewyraźne, ale ogólny efekt jest w miarę widoczny...)


Z ciastem postanowiłam nie experymentować. Swoje babeczki upiekłam ze sprawdzonego przeze mnie przepisu, który robiłam już wcześniej. Znajdziecie go  TUTAJ

Składniki na krem żółty, zielony i niebieski:
0,5 kg serka waniliowego do serników (takiego w gotowych pojemnikach)
200 ml śmietany kremówki
łyżka cukru pudru
kolorowe barwniki w żelu
cukrowa posypka do dekoracji

Składniki na masę różową:
300 ml śmietany kremówki
250 gram mrożonych malin
2 łyżki cukru pudru



Serek miksuję z cukrem pudrem, dodaję do niego ubitą śmietanę całość dzielę na trzy części i przekładam do osobnych miseczek. Do każdej masy dodaję kilka kropli barwnika spożywczego w żelu. Ilość dodanego barwnika jest uzależniona od tego jak bardzo intensywny kolor masy chcemy uzyskać. Na zdjęciach możecie zauważyć, jak niewiele dodałam do mojego kremu. Całość mieszamy do uzyskania jednolitego koloru na całej powierzchni masy. 


Każdy krem przekładamy do rękawa cukierniczego i dekorujemy nim upieczone wcześniej babeczki. 


Masę malinową przygotowujemy w następujący sposób. Maliny miksujemy, lub rozgniatamy widelcem, po czym dodajemy do ubitej śmietany z cukrem pudrem i wykładamy na babeczki. Dekorujemy kolorowymi kuleczkami z cukru. I gotowe. Smacznego:)


***

2 komentarze:

  1. mmmm... wyglądaj wspaniale!
    Bardzo podaoba mi się Twój blog, dlatego wystawiam nominację do Liebster Blog Award. Po szczegóły zapraszam tutaj: http://tortadellafiglia.blogspot.com/2014/03/sernik-straciatella.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam nominoalismy Twoj blog w Liebster Blog Award
    Po szczegóły zapraszamy http://cookpl.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-adward.html

    OdpowiedzUsuń